Mepi.pl

Kurs Blender 2.5 – Podstawy. Część czwarta – Modelowanie dodatków

Nowy Kurs Blender 2.5 – Podstawy. Część czwarta – Modelowanie dodatków

Czwarta część kursu Blendera 3D – Podstawy. Tym razem przedstawię więcej aspektów modelowania. Zajmiemy się dodatkami do naszej sceny.

W tej części zaczniemy od wymodelowania paru dodatków do sceny. Dowiecie się znacznie więcej o praktycznym modelowaniu i zobaczycie jak wypełnia się scene. Pokażę również jak możemy używać Kursora 3D  podczas pracy przy modelowaniu z Blenderem. W tej części:

  • Używanie 3D Cursor
  • Praca z Vertexami, Krawędziami oraz Płaszczyznami
  • Extrude – praktyczne użycie
  • Cut – cięcie płaszczyzn – ciąg dalszy
  • Tworzenie rozbudowanych kształtów
  • Skróty klawiszowe – ciąg dalszy

 

Zapraszam do zapoznania się z bezpłatnymi odcinkami kursu:

Kurs Blender 2.5

 

Żeby pobrać program wystarczy odwiedzić dział download na stronie twórców:

Pobierz Blendera

Zapraszamy ponownie już niedługo ponieważ to nie koniec. W następnym tygodniu zrobimy drugi drop i przedstawymy więcej elementów programu

 

 

Dlaczego warto nauczyć się Blendera?

  • Jest idealną alternatywą dla bardzo drogich programów 3D
  • Intuicyjny interface i ogromne możliwości
  • Dostępny całkowicie za darmo
  • Ogromne wsparcie ze strony społeczności

 

Zapraszamy do zapoznania się z darmowymi odcinkami.

 

Animacja stworzona za pomocą Blendera

0 responses on "Kurs Blender 2.5 - Podstawy. Część czwarta - Modelowanie dodatków"

Leave a Message