Mepi.pl

Kurs Blender 2.5 – Podstawy. Część trzecia – Modelowanie

Nowy Kurs Blender 2.5 – Podstawy. Część trzecia – modelowanie

Trzecia część kursu Blendera 3D – Podstawy. Zaczynamy modelowanie!

W tej części rozpoczniemy modelowanie pomieszczenia. Tym razem poznacie wiele najważniejszych funkcji i metod modelowania. Wszystko to co jest najczęściej używane podczas codziennej pracy z Blenderem. W tej części:

  • Object mode i Edit Mode
  • Praca z Vertexami, Krawędziami oraz Płaszczyznami
  • Extrude – Wytłączanie
  • Cut – cięcie płaszczyzn
  • Wycinanie
  • Tworzenie rozbudowanych kształtów
  • Czym jest kursor 3D
  • Snap – Przyciąganie elementów

 

Zapraszam do zapoznania się z bezpłatnymi odcinkami kursu:

Kurs Blender 2.5

 

Żeby pobrać program wystarczy odwiedzić dział download na stronie twórców:

Pobierz Blendera

 

Kurs ten jest nawiązaniem do naszych wcześniejszych kursów z Unity 3D oraz Tworzenia gry (Free)

Zapraszamy ponownie już niedługo ponieważ to nie koniec. W następnym tygodniu zrobimy drugi drop i przedstawymy więcej elementów programu

 

 

Dlaczego warto nauczyć się Blendera?

  • Jest idealną alternatywą dla bardzo drogich programów 3D
  • Intuicyjny interface i ogromne możliwości
  • Dostępny całkowicie za darmo
  • Ogromne wsparcie ze strony społeczności

 

Zapraszamy do zapoznania się z darmowymi odcinkami.

 

Animacja stworzona za pomocą Blendera

0 responses on "Kurs Blender 2.5 - Podstawy. Część trzecia - Modelowanie"

Leave a Message