Mepi.pl

LiveStream – Unity, Blender 2.63, Crazy Bump Tutorial (tworzenie kolumny)

Kolejny livestream z działu Game Design. Tak jak tydzień temu wykorzystaliśmy teksturę dla kuli, tak tym razem zajęliśmy się bardziej skomplikowanym kształtem.

 

Kolumna to jedna z częściej wykorzystywanych brył w grach komputerowych. Dlatego warto dokładnie przygotować ten element. Również jeśli chodzi o realistyczne tekstury. Dlatego Mateusz przygotował film, gdzie wykorzystując Blendera, Crazy Bump, a na końcu rownież Unity 3D, stworzył kolumnę, opierając się o zwykłe zdjęcie.

Poniższy film prezentuje dokładnie, w jaki sposób można zabrać się za tworzenie różnych realistycznych przedmiotów do gry. Nie chodzi tylko o kolumny, ale również inne przedmioty, które warto umieścić w grze.

Większa ilość informacji jest umieszczona w filmie. Zapraszamy do oglądania i komentowania 😉

 

0 responses on "LiveStream - Unity, Blender 2.63, Crazy Bump Tutorial (tworzenie kolumny)"

Leave a Message